Welkom bij het Reparatie-Loket van Werkhuis Maastricht

reparatieloketHulp nodig bij de reparatie van kapotte of beschadigde spullen? Meekijken of meehelpen? Maak een afspraak en kom met je probleemgeval naar ons toe; de medewerkers van het reparatieloket helpen je verder. Het Loket is open op donderdagmiddag van 13.00 -17.00 uur. Let op! Wij komen niet aan huis en werken alléén op afspraak in het Werkhuis. Voor vragen of opmerkingen, neem contact met ons op: reparatieloket@werkhuismaastricht.nl

In de kalender hieronder kun je een afspraak plannen voor één van de 4 tijdstippen op donderdag. Na het invullen en versturen van je gegevens moet je een boekingsbevestiging zien op je beeldscherm en als je aanvraag door het Reparatie Loket is goedgekeurd ontvang je een bevestiging per e-mail.

Om gebruik te kunnen maken van het Loket moet je akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden op deze pagina. Alle opgegeven persoonsgegevens worden uiterlijk 2 weken na afhandeling van de aanvraag vernietigd.

Hoe maak je een afspraak?
• Zoek een beschikbare donderdag en kies die (aanklikken!).
• Onder de kalender zie je nu de nog beschikbare tijdsblokken.
• Kies het tijdsblok van je voorkeur (aanklikken!) en vul de gegevens in.
• Ga akkoord met de voorwaarden en verzendt.

Let op, een oranje blokje in de kalender betekent ‘volgeboekt’ (niet beschikbaar).

Kalender word geladen......
- Beschikbaar
 
- Niet beschikbaar
 
- In behandeling

Tijdsblok*:

Naam*:

Email*:

Telefoon:

Soort product*:

Merk en typenummer:

De klacht*:

 

Gebruiksvoorwaarden:

  • Tarief: Gebruik van het Reparatie-Loket kost € 2,- plus eventuele materiaalkosten. Een vrijwillige extra bijdrage stellen we erg op prijs.
  • Aantal en aard van het product: Maximaal één artikel per bezoek en alles wat handzaam en draagbaar is. Wij komen niet aan huis! Bij twijfel, neem eerst contact op.
  • Wat repareren of doen wij niet: inkjetprinters, smartphones en tablets. Software-problemen aan computer-apparatuur verhelpen.
  • Afwijzing: Het Loket kan hulp weigeren. Bijvoorbeeld bij té complexe producten, bij zwaar vervuilde producten of bij producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden aangenomen.
  • Garantie: We zijn deskundig, maar kunnen niet garanderen dat een reparatie mogelijk is en we geven geen garantie op uitgevoerde reparaties of gegeven adviezen.
  • Vrijwaring: Reparateurs en Werkhuis Maastricht nemen alle noodzakelijke veiligheidsmaatregelen, maar zijn gevrijwaard van elke claim door calamiteiten die zich tijdens of na de reparatie als gevolg daarvan zouden kunnen voordoen.
  • Reparatie: Als de reparateur denkt meer tijd nodig te hebben, dan kan deze besluiten de reparatie – in overleg met de aanvrager – buiten openingstijden uit te voeren.
  • Aanwezigheid: De aanvrager is gedurende de werkzaamheden aanwezig en mag meehelpen. Kom op tijd! De reparateur kan anders de hulp weigeren.
  • Afvoer van het aangebodene: De aanvrager is altijd verantwoordelijk voor het mee terug nemen van het product.
  • Afmelden: Meld je a.j.b. af als je verhinderd bent.
  • Coronaregels: Werkhuismedewerkers en bezoekers volgen de actueel geldende corona-regels, zoals handen wassen, afstand houden, mondkapje dragen.